Във видеото по-горе финландците от Stunt Freaks Team разкриват защо смятат, че Suzuki GSX-R1000 (2003-2004) e най-добрият мотор на планетата. Стънтърите не възвеличават мотора, защото са фенове на Suzuki, а заради това, което японският модел от поколението K3 и K4 може да прави.
Stunt Freaks Team карат такъв GSX-R1000 по вода, върху лед, върху сняг, в дълбок сняг, по мотокрос пътеки… Буквално навсякъде. Въпреки големият тормоз машината работи безотказно на всички терени. „Калашника на моторите“, както го наричат момчетата от SFT .
Мнозина очакват, че краят на въпросното Suzuki GSX-R1000 ще дойде, когато превърнатият в моторна шейна мотор потъва в местно езеро. Но не! Машината е извадена от дъното на езерото, след което цели три часа е почиствана само от тинята. Благодарение на това, че момчето, което кара Suzuki-то в езерото, изключва двигателя секунда преди мотора да потъне, агрегатът е спасен от воден удар. И още на следващия ден, след изваждането му от езерото е запален. И в момента същият този GSX-R1000 се кара редовно за стънт.
Suzuki GSX-R1000 K3 излиза в края септември през 2002 г. Японските инженери са работили по три основни точки, за да създадат по-бърз мотор: тегло, мощност и управление. И успяват – K3 е с подобрени характеристики и по трите параграфа. Той тежи по-малко, генерира повече мощност и въртящ момент, и е с по-добро управление. Неслучайно K4 излиза без значителни подобрения, след което идва изцяло ново поколение K5.
Ето още няколко епични моменти с Suzuki GSX-R1000, карано от Юха Руколаинен.