Начало » България » Honda Ride Fest за първи път в България

Honda Ride Fest за първи път в България

Този уикенд в шоурума на Honda в София може да бъдат тествани седем мотоциклета от гамата на японската марка. Honda Ride Fest ще се проведе и в Пловдив на 29 и 30 юни.

За първи път в България Honda организира масов на тест на мотоциклетната си гама. Мястото на срещата е в София на бул. България 111, сграда А, а датите са – 22 и 23 юни. Събитието започва още в 10:00 часа сутринта в съботния ден и ще продължи до 16:00 в неделя.

„Вече разполагаме със 7 демо-модела от всички класове и смятаме да превърнем Honda Ride Fest в традиция. Радваме се, че възвърнахме второто си място по продажби на мотоциклети в страната с 54 реализирани на пазара бройки“, коментира Светослав Китанов, новият бранд-мениджър секция двуколесни в Бултрако АД, официален представител на Honda за българския пазар.

Тестовите модели в Honda Ride Fest са:

Honda Monkey – един от най-разпознаваемите модели мотоциклети в световен мащаб. Той е с 1-цилиндров 125-кубиков двигател с мощност от 6,9 кВт и с 1 литър гориво изминава 67 км. Класика и чар, забава и адреналин, дизайн и технологии, комбинирани умело с комфорт и компактни размери – това е новото Monkey.

Honda Super Cub – истинска градска легенда и символ на стилната мобилност. Насочен е към широк профил на потенциалните клиенти, и удовлетворява и най-претенциозните изисквания. S-образният силует освен че грабва погледа, осигурява и лесното качване и слизане. Модерният SOHC 125 куб. см двигател с програмируем инжекцион осигурява необходимата мощност, а неговото матово покритие придава допълнително премиум излъчване. С един резервоар от 3,7 литра може да изминете около 245 км.

Honda Forza 125 – водещ модел в спорт / GT сегмента на Honda. Компактни размери, отличен двигател, добра аеродинамика и защита от вятъра, както и впечатляващият GT комфорт. Добре познатият четириклапанов двигател с най-добри показатели в сегмента, осигурява пробег от 490 км с един резервоар.

Honda CB500F – разчита на 2-цилиндров редови, 4-тактов двигател. Изчистените му и прибрани форми осигуряват не само перфектната мобилност в натоварения градски трафик, но и доставят истинско удоволствие при извънградското кормуване. Изключителната ергономичност позволява на мотористи с различни ръст и килограми да се чувстват удобно. Новият двуцилиндров инжекционен DOHC осигурява мощност от 35 кВт, правейки го идеален за категория A2.

Honda NC750X – изграден по Fun Crossover Commuter концепт модела на Honda, този модел е зареден с високи технологии, стабилност и комфорт – с багажно за шлем, разположено на мястото, на което обикновено стои резервоарът. Той е удобен и практичен мотоциклет, перфектен както за всекиднева употреба в градския трафик, така и за екскурзии през уикенда. Euro 4, DCT с три спортни режима и ABS гарантират комфорт и безопасност. Комбинацията от редови двуцилиндров двигател с висок въртящ момент, нисък разход на гориво, създадено за търсачи на приключения шаси, страхотния дизайн и изключително удобната стойка на ездача спечелиха хиляди верни фенове на този високотехнологичен,
стилен и удобен мотоциклет.

Honda Africa Twin – напълно оборудван за истинско приключение с мощен двигател, динамично шаси, готов да се движи по асфарлтов път или оф-роуд. Двуцилиндровият 4-тактов двигател впечатлява с баланса си, лекотата на използване и управление на пътя и извън него. Обем от 998 куб. см. с два цилиндъра, 4-тактов, с 8 клапана, достига мощност от 95 к.с. и 98 Нм. Разходът на гориво обаче се справя чудесно – 5,5 л на 100 км.

Honda Gold Wing – новият GL1800 Gold Wing е олекотен с до 48 кг спрямо предишния модел. С по-мощен 6-цилиндров боксер и с впечатляващ въртящ момент, самият мотоциклет е по-компактен, и с обновен дизайн, което го прави удобен и за града, и за дълги пътешествия. Двигателят и рамата са разработвани заедно и осигуряват перфектна позиция на ездача въпреки намалените габарити на мотоциклета.
Окачването може да се регулира по електронен път. Gold Wing e с четири режима на работа: tour, sport, econ и rain.

Коментари

comments